Ich bi ich

... staa zu mine Entscheidige.

 

Ich füüle mich im eigene Land nimme deheime und öi nimme willkomme, ich hä z'Gfüül ime fremde Land z'läbe

 

Ich bi als frie Schwizer gibore und wellti öi als frie Schwizer stärbe, oni fa machtgiirige 'Volksverträter' g'vogtet z'wärde.

 

Ich müess nid bevormundet wärde und ich will das öi nid, ich bi volljäärig, bi vollem Verstand und bi Sinne.

 

Ich müess mini Entscheidige nid rächtfertige und ich müess mich fer mini Entscheidige nid z'erkläre, äs sind und blibend mini Entscheidige."

 

Wenn dieser Text nicht verstanden wurde ist das auch nicht tragisch, denn in der heutigen Zeit geht es nicht mehr ums verstehen, sondern ums Rechthaben. Und mit der Schnelllebigkeit und Oberflächligkeit ist dieser Artikel morgen schon wieder vergessen.

 

Daniel Volken

Kommentar schreiben

Kommentare: 0